Online Registration
  • Registration for this event is now closed.
Strängnäs
Låsta Säteri

Sweden

Tisdagen den 15 juni har Rotary Strängnäs sin säsongavslutning med samling först kl 17 (obs EJ lunch) ute på Låsta Säteri i Malmby. Vi har då presidentskiftet där Kai ska överlämna ledarskapet - och kedjan - till Karin.

Underhållning framförs av Ulf Johansson Werre som är en av Sveriges absolut bästa jazzmusiker, internationellt erkänd solist på både trombone och piano. Han sjunger dessutom bra. Har spelat under många år med andra svenska och internationella välkända musiker, och som rotarian i Uppsala har han också initierat musikevenemang till förmån för PolioPlus, vilket gav vaccin till 160.000 barn. För detta fick han en PHF. Han kommer nu till vårt rotarymöte där han kommer att underhålla oss med musik och sång! Vi ser mycket fram emot detta!

Tag med din egen förtäring så kan vi gemensamt avnjuta mat och dryck i samband med mötet.

Väl mött!!