Online Registration
  • Registration for this event is now closed.
jun
Strängnäs
Gorsingelund

Sweden

Vi ska nu äntligen träffas för en rotarylunch ute i det fria, utan datorer. Det blir på Gorsingelund tisdagen den 1 juni kl 12.

Alla får medta egen lunch och där kommer att finnas en del sittplatser med rejäla avstånd. Anmäl er dock gärna så vi vet hur många som kommer.

Vi inleder med ett föredrag av vår egen medlem Anders Pohlstrand som kommer att berätta lite om den gård som låg på platsen och vi intar därefter den medhavda matsäcken. Där finns trädgårsmöbler och stockar att sitta på men ta gärna med sittunderlag.

Avslutningsvis finns en möjlighet för de som så önskar att gå en tipspromenad i de fina omgivningarna. De som har bråttom tillbaka kan dock avvika före tipspromenaden.

Vägbeskrivning: Från centrala Strängnäs tar du Mariefredsvägen och svänger in mot Cykelcenter/Sulas MC/AniCura på Annebergsvägen. Kör rakt fram förbi AniCura djurklinik och parkera. Till vänster går där allén upp mot en liten röd stuga där vi ska samlas.

Vi hoppas att vi nu äntligen ska kunna ses igeng genom att vi genomför detta på ett säkert sätt med bra avstånd ute i det fria!!